Bestellen bij 360golf
Online bestellen en afhalen:
Bestel al je golfbenodigdheden via de webshop, kies bij verzendmethode ‘afhalen’. We verzamelen je bestelling en zetten het voor je klaar. Zodra het klaar staat om af te halen krijg je een mailtje wanneer je de bestelling kan komen ophalen.
Hoe wordt mijn bestelling bezorgd?
Onze pakketten worden door PostNL bij je bezorgd. Zodra het pakket door ons ter verzending aangeboden is ontvang je een e-mail met daarin de verzendgegevens en track&trace code van je pakket. Hiermee kun je het pakket volgen en weet je precies wanneer hij wordt bezorgd.
Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
We doen ons best om je zo goed mogelijk van dienst te zijn. Wij streven ernaar om bestellingen altijd binnen 1-4 werkdagen verzonden te hebben. Zodra de betaling bij ons binnen is en alle producten zijn in de winkel in Assen op voorraad, verzenden we de bestelling zo snel mogelijk, vaak is dit al dezelfde dag!
Bestellingen waarbij artikelen eerst vanuit een andere locatie moeten komen, geven we je zo snel mogelijk via email de verwachte levertijd aan. In de praktijk worden deze artikelen uiterlijk binnen 10-12 werkdagen verzonden.
Mocht bovenstaande onverhoopt niet gaan lukken dan berichten we je zo spoedig mogelijk en krijgt je je geld terug of bieden we je een alternatief aan.
Wat zijn de verzendkosten?
- Bestellingen die afgehaald worden in de winkel hebben natuurlijk geen verzendkosten. Op aanvraag kunnen bestellingen ook (zonder verzendkosten) afgehaald worden in Golfshop Hooge Graven.
- Bij bestellingen vanaf €75,- zijn de verzendkosten gratis. Bij bestellingen onder de €75,- rekenen wij €4,95 verzendkosten.
- Wij leveren ook in België en Duitsland. Bij bestellingen vanaf €150,- naar België/Duitsland zijn de verzendkosten gratis. Bij bestellingen naar België/Duitsland onder de €150,- rekenen wij €7,95 verzendkosten.
Hoe kan ik bij 360golf.nl een bestelling plaatsen?
Het plaatsen van een bestelling bij 360golf.nl kan gemakkelijk en snel:
- Selecteer het gewenste artikel. Let op dat de goede optie qua maat, kleur en/of variant gekozen is!
- Plaats het geselecteerde artikel in het winkelmandje door op de grote groene knop ‘Toevoegen aan winkelwagen’ te drukken.
- Ga verder met winkelen, of klik op de winkelmand bovenaan de pagina.
- Ben je klaar met winkelen? Klik dan op de winkelmand, controleer je bestelling en druk op ‘Doorgaan naar afrekenen’
- Op de volgende pagina worden je gegevens gevraagd, kun je je bestelling nogmaals controleren en wordt gevraagd een betaalmethode te kiezen. Klik onderaan de pagina op de groene knop ‘Bestelling plaatsen’.
- Op de volgende pagina worden je gegevens gevraagd, kun je je bestelling nogmaals controleren en wordt gevraagd een betaalmethode te kiezen. Klik onderaan de pagina op de groene knop ‘Bestelling plaatsen’.
- Op de volgende pagina kun je de betaling van je bestelling afronden.
- Zodra de betaling succesvol afgerond is, sturen we per e-mail een ontvangstbevestiging met daarin een samenvatting van de geplaatste bestelling.
Retourneren bij 360golf
Kan ik een artikel omruilen?
- Het omruilen van een artikel is natuurlijk mogelijk. Hiervoor geldt eveneens de termijn van 14 dagen.
- Gratis omruilen is mogelijk in de winkel in Assen. Neem hiervoor het retourformulier de factuur mee naar de winkel.
- Gratis omruilen in Ommen is ook mogelijk. Neem daarvoor wel eerst contact met ons op via info@360golf.nl!
- Wanneer je het om te ruilen artikel wilt terugsturen, dan zijn de kosten van de retourzending voor rekening van de klant, de kosten van de nieuwe zending zijn voor rekening van 360golf.nl.
- Zorg dat de om te ruilen artikelen in ‘winkelstaat’ blijven. Als dit niet meer het geval is, het artikel is gedragen, beschadigd of prijs- en artikelkaartjes zitten niet meer in originele staat aan de artikelen vast, kun je voor de waardevermindering van de artikelen aansprakelijk gesteld worden.
- Bij omruiling worden eventuele prijsverschillen verrekend.
Ik heb een verkeerde / beschadigde zending ontvangen, wat moet ik doen?
Helaas kan het voorkomen dat je een verkeerde of beschadigde zending van ons ontvangt. Neem in dit geval zo snel mogelijk contact met ons op via info@360golf.nl. Vervolgens zullen wij er altijd alles aan doen dit ongemak zo snel mogelijk voor je op te lossen en je alsnog tevreden te stellen.
Hoe kan ik een artikel retourneren?
Het kan uiteraard voorkomen dat je bestelling (of een deel hiervan) niet helemaal naar wens is. Je kunt binnen 14 dagen na ontvangst je product(en) aan ons retourneren. Tijdens het zichttermijn van 14 dagen dient de koper zorgvuldig om te gaan met de artikelen en de verpakking. De koper zal het product slechts in die mate uitpakken of gebruiken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of je het artikel wenst te houden. Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om het product retour te sturen. De artikelen kunnen binnen het zichttermijn worden geretourneerd in de originele verpakking. Het volledige orderbedrag, inclusief eventuele verzendkosten zal gecrediteerd worden. Enkel de kosten voor het retour zending van jouw thuis naar ons zijn voor eigen rekening.
Klik hier om ons standaard retourformulier te downloaden. Geef op dit retourformulier aan welk(e) artikel(en) je retourneert en wat de reden van het retour is. Het te retourneren artikel graag in de originele verpakking doen met het ingevulde retourformulier. Mochten de bestelde artikelen niet aan de verwachtingen voldoen, stel ons hier zo snel mogelijk van op de hoogte per email. 360golf zal dan proberen eventuele problemen of klachten altijd in overleg met koper en op de best mogelijke manier op te lossen
360golf behoudt zich het recht om retourzendingen te weigeren of om slechts een gedeelte van het betaalde bedrag terug te betalen indien:
– de artikelen gedragen en/of gewassen zijn;
– de artikelen beschadigd zijn ten gevolge van gebruik;
– het aangehecht artikel/prijskaartje verwijderd is (geweest);
– de artikelen niet in de originele verpakking retour zijn gezonden (voor zover redelijkerwijs mogelijk);
– retouren worden alleen afgehandeld binnen de retourtermijn van 14 dagen.De verzendkosten van jou naar de winkel en het risico van deze verzending zijn voor jouw rekening. Deze kosten bedragen circa 7,25 euro per pakket. Raadpleeg voor de exacte tarieven de website van de vervoerder. Tot ontvangst van de goederen door 360golf blijf je zelf verantwoordelijk voor deze goederen en de zending.
- Je mag binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling de aankoop herroepen door dit aan ons kenbaar te maken. Vervolgens dien je binnen 14 dagen de artikelen daadwerkelijk aan ons te retourneren. Bekijk hier de tekst over het herroepingsrecht en het modelformulier voor herroeping.
- Stuur bij een retourzending altijd een ondubbelzinnige verklaring (bijvoorbeeld ons retourformulier) mee waaruit je wens tot herroeping blijkt. Ons retourfomulier kun je hier downloden. Ook mag je hiervoor het modelformulier voor herroeping gebruiken.
- Stuur je zending altijd goed verpakt en netjes terug. Liefst in de originele verpakking.
- Gratis retourneren is mogelijk in de winkel in Assen. Neem hiervoor het retourformulier en de factuur mee naar de winkel.
- Gratis retourneren in Ommen is ook mogelijk. Neem daarvoor wel eerst contact met ons op via info@360golf.nl
- Retourzendingen kunnen ook gefrankeerd opgestuurd worden naar: 360golf, Balkengracht 12B, 9405 CG Assen.
- Het totaalbedrag van de geretourneerde artikelen zullen we zo snel mogelijk, maar altijd binnen 14 dagen na ontbinding van de overeenkomst en als de artikelen weer in ons bezit zijn of aangetoond kan worden dat de artikelen naar ons verzonden zijn, terugstorten op je rekening.
- De kosten van de retourzending zijn voor rekening van de klant. Bij standaard pakketten zijn de kosten hiervoor via PostNL € 7,25 per pakket. Voor clubs, tassen en ballen kunnen de verzendkosten hoger zijn vanwege het gewicht of de afmeting.
Betalen bij 360golf.nl
Betalen bij 360golf
We vragen bestellingen via de webshop vooruit te betalen. Zodra de betaling binnen is maken we de bestelling in orde.
360golf stelt hoge eisen aan het veilig en betrouwbaar kunnen betalen via internet. Wij maken gebruik van een beveiligde internetverbinding, waar alle betaalgegevens gecodeerd worden opgeslagen en zodoende nooit door anderen achterhaald kunnen worden.
Bij 360golf.nl kun je in een veilige internetomgeving gemakkelijk en snel, via je eigen bank betalen met
- IDEAL
- Sofortbanking
- Bancontact
- Creditcard
- Billink
Bij IDEAL wordt je doorgestuurd naar het internet bankieren betaalscherm van je eigen bank. Het bedrag wordt direct van je rekening afgeschreven en 360golf krijgt bericht dat je bestelling betaald is. Voor Duitsland en België is er de mogelijkheid om op dezelfde wijze te betalen met Sofortbanking en Bancontact.
Creditcardbetalingen kun je doen met MasterCard of Visa.
Ook is het mogelijk om je bestelling achteraf te betalen via Billink. Na ontvangst van je bestelling, betaal je de factuur aan Billink. Voor deze optie betaal je € 2,95 extra.
Alle betalingen via 360golf.nl worden uitgevoerd in samenwerking met onze betalingsprovider Pay.nl.
Kopen in de winkel
360golf cadeaubon
360golf cadeaubonnen zijn onbeperkt geldig en in te wisselen bij 360golf Assen en 360golf Hooge Graven.
360golf cadeaubonnen zijn verkrijgbaar in 10 verschillende varianten variërend tussen de € 5,- en € 100,-. 360golf cadeaubonnen zijn ook verkrijgbaar via de webshop.
Het tegoed op een bon kan niet in gedeelten worden besteed en is niet inwisselbaar voor contant geld. Inwisselen via de webshop is op dit moment nog niet mogelijk.
360golf spaarsysteem
Spaar automatisch 5% van je aankoopbedrag.
- Voor elke euro die je besteedt op niet-actie artikelen ontvang je een punt.
- 100 spaarpunten is €5,- korting waard.
- De korting is vrij te besteden en in te leveren per 100 punten of een veelvoud van 100 punten.
- Geldig bij 360golf Assen en 360golf Hooge Graven.
- Geldig op al onze producten, niet geldig op acties en kortingen.
- Wil je meedoen met het 360golf spaarsysteem? Laat dan je naam, adres, telefoonnummer en emailadres registreren in onze kassa. Deze gegevens worden niet aan derden verstrekt.
- 1x per twee weken ontvang je onze nieuwsbrief met nieuws, productinformatie en acties.
- Acties in de nieuwsbrief zijn, tenzij anders vermeld, twee weken geldig: van donderdag tot en met woensdag de week er na.
- Spaarpunten zijn niet inwisselbaar voor contant geld.
- Bij ruilen of retourneren wordt het spaartegoed verrekend.
- Als er 24 maanden geen nieuwe punten gespaard zijn, vervalt het spaartegoed.
- 360golf behoudt zich het recht voor de voorwaarden te wijzigen of het spaarsysteem te beëindigen.
Betaalmogelijkheden
Afrekenen bij 360golf is mogelijk op de volgende manieren:
- Contant
- Pin
- Creditcard (Mastercard, VISA, American Express, Maestro)
- Cadeaubon 360golf
Retourneren
Het omruilen of retourneren van in de winkel gekochte artikelen is geen probleem wanneer je dit binnen 14 dagen na aankoop en op vertoon van de kassabon komt doen. Zorg wel dat de om te ruilen artikelen in ‘winkelstaat’ blijven. Als dit niet meer het geval is, het artikel is gedragen, beschadigd of prijs- en artikelkaartjes zitten niet meer in originele staat aan de artikelen vast, kun je aansprakelijk gesteld worden voor de waardevermindering van het artikel. Betreft het een product dat niet is afgeprijsd, dan geven wij ook geld retour. Afgeprijsde artikelen mogen worden omgeruild of kunnen ingeleverd worden tegen een tegoedbon. Artikelen die 50% of meer afgeprijsd zijn, kunnen niet worden geruild.
Bedrijfsgegevens
360golf (Golf J&J B.V.)
Adres: Balkengracht 12B
Telefoonnummer: 0592 421880
Bereikbaarheid: Maandag t/m zaterdag 09.30-17.30 uur
E-mailadres: info@360golf.nl
KvK-nummer: 66165555
Btw-identificatienummer: NL856423506B01
Onze verkooplocatie Ommen is gevestigd op Golfclub Hooge Graven
Adres: Hessenweg Oost 3a, 7735 KP Arriën (Ommen)
Kijk voor openingstijden op de website van Golfclub Hooge Graven.
Voor de verkooplocatie Hooge Graven geldt de winkel in Assen als contactadres.
Vanuit Assen kunnen wij je alle gewenste (voorraad)informatie geven.
Telefoonnummer: 0592 421880
Bereikbaarheid: Maandag t/m zaterdag 09.30-17.30 uur.
E-mailadres: info@360golf.nl
Veel gestelde vragen
Ik heb hulp nodig bij bestellen
Neem dan gerust contact met ons op via de contactpagina of bel ons tijdens winkelopening (0592 421880)
Ik heb geen antwoord op mijn vraag kunnen vinden…..
Neem dan gerust contact met ons op via de contactpagina.
Wordt de voorraad op 360golf altijd goed weergegeven?
Onze voorraad wordt voortdurend gecontroleerd, maar het kan helaas voorkomen dat een artikel op 360golf.nl nog op voorraad is en onverhoopt toch niet meer beschikbaar is. Mocht dit het geval zijn, dan nemen we zo spoedig mogelijk contact op. Je krijgt dan je geld terug of we bieden een alternatief.
Is de website 360golf goed beveiligd?
Wij maken gebruik van een beveiligde internetomgeving. Via SSL worden je transactiegegevens versleuteld over het internet verzonden. SSL is te herkennen aan het groene slotje in de browser.
Hoe zit het met de prijzen op 360golf.nl?
Er is geen verschil in prijzen op 360golf.nl en in onze winkels.
Alle prijzen op 360golf.nl zijn gelijk aan de in de winkel gehanteerde prijzen en zijn inclusief BTW.
Is de collectie die op de webshop staat gelijk aan die in de winkel?
Op 360golf.nl is het grootste deel van onze collectie te vinden, maar een klein deel van onze artikelen staan niet op onze webshop. Dit komt bijvoorbeeld omdat er vanuit de fabrikant geen product afbeeldingen beschikbaar zijn en wij niet zelf alle artikelen fotograferen.
Het kan voorkomen dat een artikel op de ene verkooplocatie wel en op de andere niet aanwezig is. Wanneer een artikel niet in Assen op voorraad is en je wilt weten of het op Hooge Graven is en omgekeerd, neem dan contact met ons op.
Wat als ik een klacht heb of aanspraak wil maken op garantie?
Mocht je een klacht hebben, doen we er alles aan om deze te verhelpen.
Laat het ons zo spoedig mogelijk weten en omschrijf het probleem zo duidelijk mogelijk. Op een schriftelijke klacht krijg je binnen 2 werkdagen een reactie van ons. Je hoort dan ofwel meteen hoe we de klacht verhelpen, ofwel hoe we het probleem aanpakken en hoe lang dat ongeveer gaat duren. Je kunt met je klacht op vertoon van de kassabon/factuur natuurlijk ook bij ons in Assen terecht. Wij hebben professionele vakkennis en doen er alles aan om je zo goed mogelijk te adviseren en deze klacht te verhelpen.
Op de artikelen die door ons geleverd worden zit een fabricage garantie. De fabricage garantie doet niets af aan de wettelijke garantie. De garantie van de leverancier is per merk en per artikelsoort verschillend. Wanneer je een probleem hebt en denkt dat dit een garantieprobleem is, bekijken we dat en zullen we altijd ons best doen om je alsnog tevreden te stellen. Helaas vervalt de garantie wanneer het artikel gebruikt is waarvoor het niet bestemd is en/of wanneer de gebruiksinstructies niet gevolgd zijn.
Voor alle artikelen die je bij ons koopt geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Voor sommige producten geldt ook een fabrieksgarantie. Deze garantie doet niets af aan de wettelijke garantie.
Bij klachten of vragen kun je langskomen in de winkel in Assen of neem via het contactformulier contact met ons op.
Ben je niet tevreden met de afhandeling en/of oplossing van je klacht? Het is dan mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.