Wij doen onze uiterste best om jouw bestelling naar tevredenheid bij je te bezorgen. Toch kan het altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@360golf.nl. Wij zullen je klacht dan zo snel mogelijk maar uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst daarvan behandelen. Mocht het oplossen van je klacht langer duren dan 14 dagen, dan ontvang je daarover in elk geval binnen 14 dagen bericht.
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.